جمعه 31 فروردین 1403

60 ایده کادو تولد جذاب و متنوع برای دختر (ارزان و لاکچری)

بهترین کادو برای دخترها چیست؟ چگونه یک کادو تولد دخترانه شیک انتخاب کنم؟ خرید هدیه و ایجاد حس خوب در افرادی که دوستشان داریم یکی لذت بخش ترین قسمت های زندگی است. معمولا انتخاب یک هدیه مناسب برای دخترها چالش برانگیز است. اگر میخواهید یک کادوی به یاد ماندنی برای دختر خانم ها انتخاب کنید اما نمی دانید که چه چیزی مناسب است، اصلا نگران نباشید. 

در مطلب امروز میلانالیست چند ایده کادو تولد برای دختر را برای شما عزیزان قرار دادیم تا در نهایت بتوانید یک هدیه دخترانه زیبا و پسندیده را انتخاب کنید. همچنین اگر بودجه کمی برای خرید هدیه در اختیار دارید، با ما همراه باشید تا چند پیشنهاد جذاب کادو دخترانه با قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم.

باکس گل رز؛ زیباترین ایده کادو تولد برای دختر

یکی از زیباترین کادوهایی که می توانید به دختر خانمها تقدیم کنید گل رز است. حس خوبی دختر ها از گل دریافت میکنند میتواند تا همیشه در خاطرشان بماند. برای انتخاب گل به عنوان کادو بهتر است گلی را انتخاب کنید که رنگ آن، رنگ مورد علاقه شخص مورد نظر باشد. یکی از مزایای انتخاب باکس گل به عنوان هدیه، هزینه کم و زیبا بودن آن است.

هر کدام از رنگهای گل معنی متفاوتی دارد، همه میدانیم که گل رز قرمز نماد عشق است و می تواند هدیه مناسبی برای ابراز احساسات باشد. گل رز سفید نماد پاکی، خلوص و معصومیت است و عشق پاک را نشان می دهد. این گل را برای احترام و قدردانی هدیه می دهند.

گل رز آبی نماد اسرارآمیز و دست نیافتنی بودن است. با هدیه دادن گل رز آبی به کسی که دوستش دارید به او می گویید که چقدر دست نیافتنی است. رز بنفش می تواند معنی عشق در نگاه اول را به مخاطب برساند. اگر می خواهید به کسی بگویید که عشق اول شماست، به او گل رز بنفش هدیه دهید.

باکس گل مصنوعی مدل گل رز قلبی

باکس گل مصنوعی مدل رز کد 99

باکس گل مصنوعی مدل گل رز آبنباتی

پک لاک ناخن

در اینکه دخترها عاشق لاک هستند شکی نیست. به همین دلیل یکی از جذاب ترین کادو ها برای دختر خانم ها لاک ناخن است. دختر ها معمولا دوست دارند که رنگ را با لباس های خود ست کنند. با هدیه دادن مجموعه چند عددی لاک میتوان دخترها را خوشحال کنید.

لاک ناخن ورتوسا کد 76 مجموعه 10 عددی

لاک ناخن الونسو مجموعه 6 عددی

لاک ناخن ورتوسا مجموعه 5 عددی

لاک ناخن این لی مجموعه 6 عددی

گردنبند طلا و نقره

یکی از جذاب ترین و زیباترین هدیه‌ای که میتوانید به دختر ها بدهید، گردنبند است. وقتی اسم طلا می‌آید قیمت بالای آن قبل از هر چیزی ذهن ما را به خود مشغول میکند. اگر بودجه کافی برای خرید گردنبند طلا را ندارید ما به شما گردنبند نقره را پیشنهاد میکنیم.

هر چقدر از زیبایی و محبوبیت گردنبند نقره بگوییم کم است. در این قسمت چند مدل گردنبند طلا و نقره شیک را به شما معرفی میکنیم. همچنین اگر شخص مورد نظر شما به نقره علاقه دارد میتوانید یک نیم ست نقره دخترانه شیک هدیه دهید. به طور کلی زیور آلات جزو بهترین ایده کادو تولد برای خانم ها هستند که میتوانند به راحتی رضایت طرف مقابلتان را جلب کند.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک

گردنبند نقره بهارگالری مدل شاخه گل رز

هدفون و هندزفری بی سیم

گوش دادن به موسیقی، پادکست و .. یکی از آرامبخش ترین قسمت های زندگی است. به همین خاطر اگر میخواهید چیزی را به عنوان کادو انتخاب کنید که هم مورد پسند و هم کاربردی باشد، هدفون و هندزفری گزینه مناسبی است.

یکی از مزایای انتخاب هدفون این است که این محصول در رنگهای متنوعی موجود است به همین خاطر میتوانید هر رنگی که به نظرتان مناسب است را انتخاب کنید.

لوازم آرایشی؛ بهترین ایده کادو تولد برای دختر

بدون شک یکی از بهترین کادوهایی که می توان به دختران داد، لوازم آرایشی است. اگر طرف مقابل شما از آن دسته از خانمها که به ظاهر خود اهمیت زیادی میدهد و اهل آرایش و میکاپ است، پیشنهاد ما به شما خرید یک ست کامل لوازم آرایشی است. در این قسمت ما سعی کردیم یک ست کامل لوازم آرایشی زیبا با قیمت مناسب برای شما عزیزان قرار دهیم.

پالت سایه چشم و هایلایتر دودو گرل

کانسیلر کانتور گلدن رز

کیف دخترانه

یکی دیگر کادو های دخترانه که بسیار کاربردی و مورد پسند است، کیف های رودوشی هستند. در انتخاب کیف مهمترین موضوع سلیقه شخص مورد نظرتان است. در این قسمت ما کیف های فانتزی دخترانه و اسپرت را برای شما قرار داده‌ایم.

اگر شخص مورد نظر شما یک دختر جوان است بهتر است کیفی را انتخاب کنید که کمی فانتزی و دخترانه باشد. اما اگر میخواهید به یک خانم با سن 25 سال به بالا کیف هدیه دهید بهتر است کیف اسپرت ساده و شیک انتخاب کنید.

گوشی موبایل

اگر برای هدیه بودجه کافی در اختیار دارید، یکی از بهترین گزینه که هم ارزش بالایی دارد و هم قطعا مورد استقبال قرار میگیرد گوشی موبایل است.

تنوع گوشی های موبایل آنقدر بالا هستند که انتخاب یک محصول مناسب سخت است. پیشنهاد ما به شما هدیه دادن گوشی های میان رده است که هم از ظاهر خوبی برخوردار هستند و هم دوام و عملکرد بالایی دارند.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A32

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 pro 4G

عطر و ادکلن

چه چیزی بهتر از انتخاب هدیه‌ای است که با هر بار استفاده طرف مقابل را به یاد ما بیندازد. عطر و ادکلن می تواند یک کادوی بسیار جذاب برای خانمها باشد به شرطی که با سلیقه شخص مورد نظرتان همخوانی داشته باشد. اگر میدانید که طرف مقابلتان از چه ادکلنی یا عطری استفاده میکند میتوانید یا همان را مجددا به عنوان کادو انتخاب کنید یا اینکه موردی را انتخاب کنید که بویی مشابه آن داشته باشد.

به هر حال در این قسمت ما چند مدل ادکلن دخترانه خوشبو ارزان و لاکچری به شما معرفی میکنیم تا با خیال راحت یک کادوی تولد دخترانه خوشبو انتخاب کنید.

مدل اقتصادی

ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد

مدل لاکچری

ادو پرفیوم زنانه بولگاری

قیمت مناسب

ادو پرفیوم زنانه ژک‌ ساف

مدل لاکچری

ادو پرفیوم زنانه لطافه

ساعت مچی

ساعت مچی یکی از اکسسوری های خاص به شمار می رود که می تواند به عنوان کادو تولد گزینه مناسبی باشد. برای انتخاب یک ساعت مچی شیک، سرخ مدلهای بروید که طراحی شلوغی نداشته باشد مگر اینکه شخص مورد نظر از ساعت های طرح دار خوشش بیاید.

ساعت مچی عقربه ای زنانه نیوی فورس

ساعت مچی عقربه ای زنانه اسکمی

مدل لاکچری

ساعت مچی عقربه ای زنانه الیویا برتِن

ساعت مچی عقربه ای زنانه اسکمی

گوشواره طلا و نقره

گوشواره طلا 18 عیار زنانه الن نار

گوشواره نقره زنانه اقلیمه

گوشواره طلا 18 عیار زنانه مدل گل

دستبند طلا و نقره

دستبند طلا 18 عیار زنانه الن نار

دستبند نقره زنانه کوبیک

دستبند طلا 18 عیار زنانه الن نار

ساعت و مچ بند هوشمند؛ جذابترین ایده کادو تولد برای دختر

ساعت هوشمند یکی از گرانترین و جذابترین هدیه هایی است که هم برای دختران و هم پسران میتواند جذاب باشد. از مزایای انتخاب انتخاب ساعت هوشمند به عنوان کادو تولد برای دختر این است که در طرح‌ها و رنگهای موجود است و شما میتوانید یک ساعت هوشمند زیبا برای هر سلیقه‌ای انتخاب کنید.

مچ بند هوشمند نیز به دلیل اینکه در زندگی روزانه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد میتواند هدیه مناسبی برای خانمهایی که استایل اسپرتی دارند، باشد. همچنین اگر شخص مورد نظر شما اهل ورزش است، مچ بند هوشمند میتواند بهترین انتخاب برای کادو دادن باشد.

ساعت هوشمند مدل AK15 Radiant

مچ بند هوشمند شیائومی

مچ بند هوشمند هوآوی مدل Band 7

سشوار

یکی از ویژگی های همه دخترها این است که همیشه توجه خاصی به موهای خود دارند و دست دارند که در هر شرایطی موهای خوش حالتی داشته باشند. انتخاب سشوار به عنوان کادو تولد دخترانه نیز یک گزینه مناسب است.

سشوار حرفه ای بیبی باس نانو

سشوار برس دار چرخشی پرومکس

عروسک

عروسک یک کادوی جذاب و خوشحال کننده برای دخترها در هر سنی است. عروسک به عنوان کادو برای بچه ها یک ابزار بازی و سرگرمی و برای بزرگترها یک نوستالژی است که خاطرات کودکی را زنده میکند. پیشنهاد ما این است که در کنار کادوی اصلی از عروسک نیز میتوانید به عنوان ایده کادو دخترانه استفاده کنید.

عروسک طرح کوالا اسموتی

عروسک طرح خرس پاپیونی

پاور بانک

پاور بانک وسیله‌ای است که است که هم یک هدیه ارزشمند به حساب می‌آید و هم یک وسیله‌ی کاربردی است. انتخاب پاور بانک هم به عنوان کادوی اصلی و هم یک کادوی کوچک در کنار کادویی دیگر بدون شک پسندیده خواهد بود.

پاوربانک شیائومی ظرفیت 20000

پاوربانک اکسیژن ظرفیت 10000

پاوربانک سیلیکون پاور ظرفیت 20000

پاوربانک بی سیم انکر ظرفیت 5000

لپ تاپ

اگر شخص مورد نظر شما یک دختر خانم علاقه‌مند به کارهای دیجیتالی است یا دارای شغلی مرتبط با لپ تاپ است انتخاب لپ تاپ برای او میتواند بهترین هدیه باشد. همچنین اگر دارای فرزند دانشجو یا دانش آموز هستید می تواند به فرزند دلبندتان یک لپ تاپ برای دیدن آموزش های تحصیلی هدیه دهید. همچنین لپ تاپ و سیستم های خانگی کاربردی ترین کادو تولد برای دختر برنامه نویس است.

مدل اقتصادی

ابزار موسیقی

چه کادویی میتواند بهتر از آلات موسیقی برای شخصی که عاشق موسیقی و نواختن سازهای موسیقی است، باشد. در انتخاب ابزار موسیقی به عنوان کادو به این نکته دقت کنید که اگر شخص مورد نظر شما علاقه‌ای موسیقی ندارد بهتر است چیز دیگری برای هدیه دادن انتخاب کنید.

ابزار آلات از قیمت بالایی برخوردار هستند، پس بهتر است قبل از خرید از مورد استقبال قرار گرفتن کادو مطمئن شوید و سپس اقدام به خرید کنید.

اگر ابزار آلات موسیقی را به عنوان کادو تولد دخترانه انتخاب کرده‌اید می توانید بر روی آلات مختلف موسیقی کلیک کنید و با توجه به سلیقه شخص مورد نظرتان ابزار مناسب را انتخاب کنید.

راهنمای خرید بهترین کادو برای دختر

ایده کادو تولد برای دختر

باید و نباید های انتخاب کادو تولد برای خانم ها

یکی از مهمترین قسمت های کادو انتخاب کردن برای هر مناسبی این است که با آگاهی کافی کادویی را انتخاب کنیم که بتواند مورد توجه واقع شود و شخص رضایت شخص مورد نظر را جلب کند.

برای کادو دادن به دخترها نیاز است که قبل از هرچیز با علایق آنها آشنایی داشته باشید یا اینکه اگر نمیدانید که چه چیزی را انتخاب از نزدیکان او کمک بگیرید.

یکی از مهم ترین نکات انتخاب کادو تولد دخترانه این است که کادوی تهیه شده تکراری نباشد. همچنین در انتخاب باکس هدیه دقت کنید و باکس هدیه‌ای را انتخاب کنید که از زیبایی و ارزش هدیه شما چیزی کم نکند.

شاید فکر کنید که برای هدیه دادن به خانمها نیاز است که هزینه زیادی صرف کنید؛ اما بدانید که این فکر در اکثر موارد نادرست است. گاهی اوقات شما میتوانید با یک گل رز ساده شخص مورد نظرتان به راحتی خوشحال کنید. در خلاصه کلام باید بگوییم مهمتر از کادوی شما توجه شما است که دختر خانم‌ها را خوشحال میکند!

اگر انتخاب شما برای کادو تولد دخترانه باکس گل است در کنار آن میتوانید یک عدد کتاب مورد علاقه طرف مقابلتان مانند رمان یا کتاب شعر انتخاب کنید و به همراه باکس گل به او تقدیم کنید. مخصوصا اگر شخص مورد نظر شما اهل کتاب خواندن و مطالعه است انتخاب کتاب به عنوان هدیه را فراموش نکنید.

بهترین کادو تولد برای دختر 20 تا 25 ساله

انتخاب کادوی تولد یا کادوی ولنتاین برای دختر خانم های بالغ نسبت به انتخاب کادو برای آقایان کمی دشوار است. بهترین کادو برای یک دختر 25 ساله می تواند چیزی باشد محبت و توجه شما را به خوبی نشان دهد. بدون شک مهمترین نکته‌ای قبل از خرید کادو تولد برای یک دختر 20 سال به بالا باید در نظر بگیرید نحوه وقت گذراندن او و نیاز های او است. اکسسوری های زیبا، محصولات دیجیتالی کابردی و محصولات آرایشی بهترین ایده کادو تولد برای دختر های 20 ساله هستند.

بهترین کادو تولد برای دختر 10 تا 18 ساله

دختران کم سن و سال معمولا معمولا با هدیه های کیوت و ساده خوشحال میشوند. اگر شخص مورد نظر شما دختر خانمی با سن 8 تا 15 سال است میتوانید لوازم التحریر خاص مانند لوازم مخصوص نقاشی، سفالگری یا هر چیزی که مورد علاقه او است را به عنوان کادو انتخاب کنید.

عروسک و گوشی موبایل نیز برای نوجوان ها کادویی بسیار ارزشمند هستند. همچنین گجت های هوشمندی مانند مچ بند و ساعت هوشمند برای نوجوان ها هدیه‌ای بی نظیر است.

با شکلات نوتلا شیرینی هدیه دادن را دو چندان کنید

شکلات نوتلا یکی از خوشمزه ترین خوراکی هایی که است که محال است کسی از طعم و مزه آن بدش بیاید. در سالهای اخیر به دلیل محبوبیت این خوراکی جذاب، قرار دادن شکلات های نوتلا در باکس هدیه به همراه هدیه اصلی بسیار رایج شده است.

اگر میخواهید از این ایده جذاب برای پسندیده تر شدن کادویی که می خواهید هدیه دهید استفاده کنید میتوانید بر روی شکلات صبحانه مینی نوتلا کلیک کنید و آن را تهیه نمایید.

سخن آخر

شاید فکر کنید که هدیه دادن به خانم ها کار سختی است، اما باید بدانید که اگر سلیقه شخص مورد نظرتان را بدانید به راحتی می توانید یک هدیه مناسب و به یادماندنی انتخاب کنید. در واقع مهمترین ملاک برای هدیه به دادن خانم ها توجه به سلیقه و گرایش های فرد است.

در مقاله ایده کادو تولد برای دختر سعی کردیم تمامی محصولاتی که میتواند برای خانم ها جذاب باشد را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در نهاب بتوانید کادویی را انتخاب کنید که مورد استقبال قرار گیرد.

60 نظر

      1. :))))) پاسخ

        سلام
        به نظر من برای ی دختر ۱۲ ساله کتاب و لوازم تحریر مث پک هایلایت و دفتر طرح کارکتر مورد علاقش گزینه ی خوبی میتونه باشه

    1. سنا نویسنده پاسخ

      سلام دوست عزیز، در مطالب بالا نیم ست‌های جذاب طلا و نقره دخترانه معرفی شدن.

    2. Girl83 پاسخ

      واااییی عروسکا رو چقد قشنگن😍من که عروسکو و گردنبند انتخاب کردم

  1. مریم پاسخ

    برای دخترم میخوام کادو بگیرم به لوازم دیجیتال علاقه زیادی داره،چی بگیرم براش به نظرتون؟

  2. محدثه پاسخ

    وااای چه عروسکای قشنگی معرفی کردید🤩، بین همه ایده من موندم چیو انتخاب کنم برای خواهر ۱۰ ساله‌م

  3. سعید پاسخ

    برای دختری که ورزشکاره و شدیدا به‌ ورزش علاقه داره کادو چی بخرم؟🤔

  4. Shaho پاسخ

    گوشی برای کادو به دوست دخترم چی بخرم؟ البته با بودجه ۱۲ تا ۱۵ میلیون کدوم مدل گوشی بهتره؟

    1. نبات پاسخ

      سلام برای تولد دوقلوهای دختر ۱۴ساله چی خوبه با بودجه ۱۰۰تا ۱۵۰

  5. نـیا پاسخ

    می‌خوام برای دوست مجازیم یک چیزی بخرم و پست کنممم نمی‌دونم چیکار کنم بهم پیشنهاد بدید،لطفا..!

    1. سنا نویسنده پاسخ

      سلام دوست عزیز، با توجه به سن و سلیقه شخصی دوستتون و بودجه‌ای که در اختیار دارین میتونید یکی از محصولات معرفی شده در مطالب بالا رو انتخاب کنید.

  6. ارتام پاسخ

    سلام دوست عزیز من میخوام برای خواهر ۱۴ سالم یه چیز خیلی به یاد موندنی بگیرم میتونید پشنهاد بدین بهترین کادو چی هست

    1. سنا نویسنده پاسخ

      سلام دوست عزیز، دستبندهای اسپرت، مچ بند هوشمند، هدفون بی سیم، پک لاک و عروسک های بزرگ دخترونه گزینه های خوبی هستن.

  7. ستی خنیفری پاسخ

    سلام من ی رفیق سخت پسند دارم اکسسوری و لباس داره من می‌خوام یک چیز خوب براش بگیرم و از چیزای فانتزی خوشش میاد 13سالش هم هست

  8. ساناززز پاسخ

    ادکلن گود گرل برای کادو دخترونه خیلی خوبه، ممنون از مطالب خوبی که گذاشتین

  9. ناشناس پاسخ

    برای تازه عروسم در حدود پانصد هزار تومان چی بخرم خوشحال بشه

      1. محمدی پاسخ

        سلام چه کادو برای روز ولنتاین میتوان با 500تومان بخرم

  10. فریبا اسدی پاسخ

    خیلی عالی بود، با یک میلیون تونستم سه نوع کادوی قشنگ از سایتتون انتخاب کنم
    خسته نباشید👌

  11. آوا پاسخ

    سلام
    من میخوام برای دوستم که ۱۰ سالشه و به چیزهای فانتزی علاقه داره کادو بگیرم تولد گرفته و دعوتم کرده
    ایده هاتون هم عالی بود ولی بیشتر زنانه بود

    1. سنا نویسنده پاسخ

      سلام دوست عزیز ممنون از نظرتون
      برای دوستتون مینونید مچ بند هوشمند یا زیور آلات دخترونه تهیه کنید.

  12. گورباعیل فرشته ی گربه ها پاسخ

    سلام تولد دوستمه میخوام یه چیزی بخرم در حد ۱۰۰ ۱۵۰ تومن چی بخرم

  13. مهتاب پاسخ

    دمتون گرم، از مطلبتون لذت بردم ایده های جالبی دادین
    جهت راهنمایی دوستان سخت پسند، پیشنهاد میکنم به این وبسایت هم یه سری بزنید
    چنتا ایده هم این وبسایت داده که بد نیست
    https://shopaccessory.ir/the-best-gift-for-a-girl/

    1. محمدی پاسخ

      سلام چه کادو برای دختر،18
      روز ولنتاین میتوان با 500تومان بخرم

      1. سنا نویسنده پاسخ

        سلام دوست عزیز، میتونید گردنبند نقره یا ست براش آرایشی تهیه کنید.

  14. ** پاسخ

    سلام خسته نباشید
    میخوام برای دوست 12 سالم کادو بگیرم گزینه های خوبی بود اما به سلیقه ی دوستم نیستش بیشتر به چیزای اسپرت علاقه داره و آرمی و بلینک هستش میخوام تا 300 تومن اینطورا خرج کنم
    بنظرتون چه چیزی مناسبه؟؟

  15. سودابه رفیعی پاسخ

    برای تولد دخترم میخوام ادکلن کنکوردیا از برند مای رو سفارش بدم میگن بوش خیلی خوبه، نظر شما چیه پیشنهاد بهتری ندارید؟

  16. محسن پاسخ

    سلام برای دوست دختر هفده سالم که خیلی احساسیه وحرفای عاشقانه بسیاردوس داره چی بخرم

    1. سنا نویسنده پاسخ

      سلام دوست عزیز، قبل از هرچیز به علایق دخترتون توجه کنید و با توجه به اون براش کادو تهیه کنید.

  17. ناشناس پاسخ

    سلام، همسرم یه آدم خیلی مذهبی هستن به نظر شما چه کادویی میتونه برای تولدش خوسحالش کنه؟

  18. ساره پاسخ

    کادو تولد برای دوست صمیمی دختر که بتونه خوشحالش کنه چیه؟ خودم یکی از گردنبندای بالا رو انتخاب کردم که خیلییییی زیباست

  19. ااااااااااااااااااااااااااااااااااا پاسخ

    من برای دوستم میخواستم که 12سال داره وبه رنگ های کیوت علاقه نداره الان من چی بخرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *