جمعه 31 فروردین 1403

38 ایده کادو تولد برای پسرها و آقایان

ایده کادو تولد برای پسرها

از آنجا که روز تولد یکی از خاص ترین روزهای زندگی است انتخاب کادو تولد برای عزیزانمان شاید ساعتها یا حتی روزها فکرمان را درگیر کند. انتخاب کادو برای آقا پسرها کار نسبتا دشواری است زیرا اکثر پسرها به کادو های خاص علاقه‌مند هستند. اگر در انتخاب کادو برای پسرها دچار سردرگمی شده‌اید مطلب امروز میلانالیست برای شما میتواند راه چاره باشد. در این مطلب میلانالیست برای شما چند ایده کادو تولد برای پسر را خواهیم داشت که بسیار متنوع و جذاب هستند. پیشنهاد میکنیم تا انتهای مطلب امروز با ما همراه باشید.

ایرپاد

همانطور که میدانید، پسرها همیشه مجذوب تکنولوژی بوده‌اند و انتخاب یک کادو که با تکنولوژی مرتبط باشد می تواند برای آنها بسیار خوشحال کننده باشد. ایرپادها در دنیای امروز به یکی از لوازم تکنولوژی که به صورت روزمره از آنها استفاده میکنیم تبدیل شده‌اند. انتخاب یک ایرپاد با طراحی زیبا هم میتواند یک کادوی زیبا باشد و هم برای پسرها جذاب باشد.

 

هندزفری بلوتوثی ریمکس

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل buds 3

مچ بند و ساعت هوشمند؛ یک ایده جذاب تولد برای پسرها

و باز هم کادویی از جنس تکنولوژی برای پسرها در بالای لیست قرار می‌گیرد. مچ بند و ساعت هوشمند یکی از بهترین گزینه برای ایده کادو تولد برای پسرها می‌باشد. این محصولات در قیمت های متفاوتی قرار دارند و شما میتوانید با توجه به بودجه‌ای که دارید یک ساعت یا مچ بند هوشمند خوش‌ساخت با طراحی پسرانه به عنوان کادو تولد به آقایان بدهید.

ساعت هوشمند شیائومی مدل mi watch lite

ساعت هوشمند هایلو مدل Solar

مچ بند هوشمند آنر مدل band 5i

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5

مچ بند هوشمند امیزفیت مدل Band 5

عطر و ادکلن

عطر یا ادکلن یکی از بهترین کادوهایی است که به هر کسی میتوان هدیه داد. ماندگاری طولانی مدت این کادوی خوش بو، میتواند تا مدتها شما را در خاطر کسی که برایتان با ارزش است نگه‌دارد. اگر با سلیقه شخصی طرف مقابلتان آشنا هستید بهتر است با توجه با آن عطر یا ادکلن تهیه کنید.

ادو تویلت مردانه رمی مارکوئیز

ادو تویلت مردانه عماد آرا مدل Presidente

ادو تویلت مردانه دانهیل

ادو پرفیوم مردانه دیوایز

کنسول بازی؛ بهترین کادو تولد برای پسر ۲۵ ساله

یک پیشنهاد هیجان انگیز برای پسرها، کنسول بازی است. شاید قیمت کنسول‌ها بالا باشد، اما نگران نباشید این هدیه یک عمر برایشان می‌ماند. این پیشنهاد برای افراد با سن و سال کمتر منسب‌تر است اما به هر حال میدانیم که آقایان در هر سنی به بازی های هیجان انگیز علاقه دارند.

ظرفیت یک ترابایت

کنسول بازی سونی مدل Playstation 4 Slim

ظرفیت 500 گیگابایت

مجموعه کنسول بازی مایکروسافت

ست کراوات و دکمه سر دست

اگر به دنبال هدیه شیک و رسمی برای آقایان هستید، ست کراوات و دکمه سردست یا پاپیون پیشنهاد ما به شما است. آقایان حتی اگر اهل لباس رسمی نباشند برای مجالس عمومی مجبور به استفاده از کت و شلوار میشوند. و از آنجا که کت و شلوار بدون کراوات استایل جالبی ندارد این هدیه میتواند گزینه مناسبی باشد.

ست کراوات و دکمه سر دست مردانه

ست کراوات و گیره کراوات و دستمال جیب و دکمه سردست مردانه

هودی پسرانه

این روزها هودی در میان جوانان رواج بسیاری دارد و برای کادو دادن میتواند گزینه مناسبی باشد. تنوع در طرح و رنگ هودی ها به شما کمک میکند تا با توجه به استایل و سلیقه شخصی طرف مقابلتان بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

هودی مردانه باینت مدل 646-1

مچ بند هوشمند آنر مدل band 5i

ماشین اصلاح

ماشین اصلاح سر و صورت به عنوان لوازم شخصی برقی، یک هدیه کاملا مردانه و همچنین یک ایده خوب کادو تولد برای آقایان است.

ماشین اصلاح سر و صورت جیمی

ماشین اصلاح موی بدن فیلیپس

ساعت مچی مردانه شیک و با کلاس

با انتخاب ساعت مچی به عنوان کادو برای آقایان، آنها را با هر بار نگاه کردن به ساعت به یاد خود بیندازید. ساعت مچی نیز به دلیل متنوع بودن طرح آن، دست شما را برای انتخاب کادوی مورد نظرتان باز میکند.

ساعت مچی عقربه ای مردانه سیتی زن

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه اسکمی

پاور بانک

یک هدیه هوشمندانه برای پسرها پاور بانک است. پاور بانک به عنوان شارژ همراه یک هدیه بسیار کارآمد است که میتواند پسرها خوشحال کند.

پاوربانک شیائومی مدل Redmi ظرفیت 10000

پاوربانک روموس ظرفیت 40000

اکسسوری و دستبند چرم

شاید فکر کنید که دستبند یا اکسسوری برای آقایان هدیه مناسبی نباشد. اما همانطور که برای خانمها اکسسوری وجود دارد برای آقایان نیز اکسسوری مخصوص برای طراحی کاملا مردانه موجود است.

از آنجا که آقایان به رنگهای تیره تر علاقه‌مند هستند انتخاب دستبند چرم میتواند در بین اکسسوری های مردانه گزینه بهتری باشد.

دستبند مردانه مدل چرم ساده

دستبند مردانه آی جواهر مدل فردبنت

دستبند مردانه مدل چرم و گیس بافت

ست کیف پول و کمربند

ست هدیه آدین چرم مدل DS61.1

ست هدیه مردانه آدین چرم کد DS6.nw

کوله پشتی اسپرت

کوله پشتی یکی از بهترین و کاربردی ترین لوازم به عنوان هدیه است. کوله پشتی های اسپرت و مخصوص کوهنوردی برای آقایان میتوانند کادویی جذاب باشند.

کوله پشتی مردانه آلشپرت

کوله پشتی نشنال جئوگرافیک

بهترین ایده کادو تولد برای پسر بچه ها

تاکنون به بهترین کادو تولد برای پسر های 18 تا 30 ساله پرداختیم اما چه کادویی میتواند برای پسر بچه‌ها جذاب باشد؟

بچه‌ها معمولا با وسایلی ارتباط برقرار میکنند که بتوانند با آن بازی کنند یعنی هر چه کادویی می خواهیم برای پسربچه ها انتخاب کنیم سرگرم کننده تر باشد، احتمال جلب رضایت آنها بیشتر است.

اگر پسر بچه شما با استعداد است و به لوازم آموزشی علاقه دارد بهترین هدیه برای او میتواند مجموعه های آموزشی و فکری مانند پازل و خمیر بازی باشد. اگر با یک پسر بچه مواجه هستید که به بازی های کامپیوتری و لوازم دیجیتال علاقه مند است میتوانید تجهیزات مربوط به گیمینگ برای او انتخاب کنید.

همچنین یکی از بهترین کادو تولد پسرانه علی الخصوص برای پسر بچه هایی که به ورزش علاقه دارند، لوازم ورزشی مانند دوچرخه، اسکوتر، توپ فوتبال و … است.

به طور کلی برای کادو به پسر بچه ها بهتر است کاملا طبق سلیقه او عمل کنید زیرا بچه دنیای کوچکتری دارند و معمولا خواسته آنها فقط سرگرم شدن و بازی کردن است. در ادامه چند ایده کادو تولد جذاب و سرگرم کننده برای پسر بچه‌ها قرار داده‌ایم.

سایز 20

دوچرخه شهری پورت لاین

سایز 24

دوچرخه کوهستان المپیا

راهنمای خرید کادو تولد برای پسر

بهترین کادو برای پسر چیست؟

ایده کادو تولد برای پسر

ایده کادو تولد برای پسر

چگونه برای پسرها یا آقایان کادو تولد انتخاب کنیم؟

انتخاب کادو گاهی آنقدر فکرمان را درگیر میکند که دیگر نمی توانیم انتخابی درست داشته باشیم. انتخاب کادو برای خانمها معمولا آسانتر از آقایان است به همین دلیل وقتی نوبت کادو دادن به پسرها می رسد کار دشوارتر می‌شود.

برای کادو دادن به آقایان قبل از هر چیز به تیپ شخصیتی و علایق آنها توجه کنید. اگر فرد مورد نظرتان دارای شخصیتی مغرور و سختگیرانه است میتوانید کادوهای با کلاس و رسمی مانند ساعت مچی یا کت و شلوار و یا کراوات انتخاب کنید.

برای پسرهای جوان بهتر است از کادوهایی که به تکنولوژی مرتبط هستند استفاده کنید. کادوهایی مانند کنسول بازی، مچ بند و ساعت هوشمند و هودی گزینه خوبی هستند. بهترین پیشنهاد کادو برای تولد پسرها میتواند یک ادکلن خوش بو باشد تا با هر بار بو کردن آن شما را به یاد بیاورد.

انتخاب باکس هدیه پسرانه

هدیه تولد برای پسر

باکس هدیه هم میتواند کادو را جذاب کند و هم از جذابیت آن کم کند. به همین خاطر برای کادوی آقایان از باکس مناسب با سن و سال و شخصیت آنها استفاده کنید. همچنین باکسی را انتخاب کنید که رنگ و طرح آن به کادوی انتخاب شده بیاید. برای تزیین کادو تولد پسر از روبان های نقره‌ای یا رنگ های خنثی استفاده کنید.

توجه به سن و سال شخص مورد نظرتان

هر شخصی با توجه به اقتضای سنش اقدام به خرید میکند. اگر در هنگام خرید این مورد را رعایت نکنید ممکن است کادوی شما مورد پسند واقع نشود. برای پسر های 10 تا 15 ساله بهتر است کادویی را انتخاب کنید که هیجان انگیز باشد مانند کنسول بازی، لوازم رباتیک، دوچرخه و ...

کنسول بازی و لوازم دیجیتال مانند گوشی و ایرپاد در هر سنی برای آقایان جذاب است و میتواند مورد رضایت واقع شود. اگر شخص مورد نظر شما بالای 20 سال سن دارد بهتر است به فکر تهیه کت و شلوار، ادکلن های خاص یا لوازم کاربردی برای هدیه دادن باشید.

بهترین کادو تولد برای پسر (ارزان و لاکچری)

بدون شک بهترین کادو تولد گران برای پسر چیزی جز کنسول های بازی و بازی های ویدویی نیست. گوشی موبایل، هدفون های بلوتوثی، لوازم ورزشی نیز جزو کادوی های خاص برای پسر هستند. بهترین کادو تولد برای پسر که ارزان و اقتصادی باشد را بهتر است با توجه به علایع شخص مورد نظرتان انتخاب کنید. گوشی های میان رده اقتصادی، پاور بانک، ادکلن و لباس میتواند یک کهدیه ارزان و مناسب و در عین حال پسندیده برای آقایان باشد.

کدام هدیه برای تولد پسر مناسب نیست؟

یکی از نکات مهم برای کادوی دختران، رمانتیک بودن هدیه است. اما این موضوع برای آقایان و پسرها زیاد جالب نیست. بهترین هدیه برای پسرهای 10 تا 20 ساله معمولا محصولاتی هیجان انگیز است که بتواند آنها را سرگرم کند. همچنین کادوهای معمولی و تکراری برای آقایان را انتخاب نکنید. پول نقد نیز شاید نشان دهنده فرد به علایق و روحیات ما باشد به همین خاطر یک کادوی کوچک و ساده میتواند از مقدار زیادی پول نقد بهتر باشد.

سخن آخر

یک راه خوب برای اینکه بدانید چه کادویی پسرها یا آقایان را خوشحال میکند این است که به نحوه وقت گذراندن آنها توجه کنید. ببینید که با چه چیزهایی وقت می گذرانند و به چه چیزی اهمیت می دهند تا بتوانید کادویی با توجه به علایق آنها پیدا کنید. امیدواریم محصولاتی که به عنوان ایده کادو تولد برای پسر معرفی کردیم مورد پسند شما واقع شده باشد.

41 نظر

  1. مهرسا پاسخ

    چیزای خیلی متنوعی گذاشتین😕، به نظرتون کدوم یکی برای کادو پسرها بهتره؟

    1. erfan پاسخ

      باز خوبه بعضیا واسه روز پسر می‌خوان کادو بگیرن منی که تو روز پسر خانوادم عصبیم میکنن بغضم میگیره

  2. سمیه پاسخ

    میشه یه ادکلن خوش بو با قیمت مناسب برای کادو دادن به آقایون معرفی کنید؟

    1. ناشناس پاسخ

      هنذفری T13وw1 خیلی خوبن ولی اگه فقط برای فیلم دیدن می خواین t13 بهتره ولی یکم پول بیشتر بزارین w1 رو بگیرین برای تماس عالی هست

  3. مهدی۲۰۰۲ پاسخ

    محصولات خوب و به صرفه ای معرفی کردید، اما به نظر من هندزفری یا پاور بانک برای کادو دادن به پسر بهترین انتخابه

  4. سمیه پاسخ

    به نظر من محصولات دیجیتال بهترین کادو برای پسرا هستن من که پاور بانک انتخاب کردم

  5. همتا پاسخ

    شاید ادکلن یا دستبندهایی مثل کارتیر چیز خوبی باشن ولی برای ادکلن دقیقا نمیدونم چه بویی رو ترجیح میدههه😐🚶

  6. طاها همایونی پاسخ

    به نظر من ایکس باکس سری ایکس هدیه ی خیلی خوبیه.
    البته برای تولد واگر پول داشته باشی

    1. ناشناس پاسخ

      اگه پسر همه چی داشته باشه چی باید براش بگیری میشه راهنمایی کنید؟میخوام ادکلن بگیرم خودش تام فورد میزنه .ولی نمیدونم چ مارکی بگیرم لطفا راهنمایی کنید .

  7. erfan پاسخ

    باز خوبه بعضیا واسه روز پسر می‌خوان کادو بگیرن منی که تو روز پسر خانوادم عصبیم میکنن بغضم میگیره

  8. رها پاسخ

    برای دوس پسرم کادو سالگرد چی بگریم ک قیمت مناسبی داشته باشه
    ممنون میشم کمکم کنین

  9. مونا سرفراز پاسخ

    کادو تولد مردانه خاص برای همسرم که ۳۸ سالشه چی پیشنهاد میدید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *